yagmurben_ ilk oğlumda bende dakika tutuyordum az emdi kesin aç kaldı acaba sütüm yetmiyor mu vs diye endişeleniyordum. İkinci oğlumda hiç dakika falan tutmuyorum aç olsa emer zaten diye düşünüyorum. Kilo alımı da gayet normal gidiyor çok şükür. Fazla düşünmek evhamlanmak daha çok stres yaptırıyor biraz gevşeyin rahatlayın açlığını illa belli eder. Tabi bu söylediklerim normal bebek için ekstra durumunuz varsa sürekli ağlama, pamukçuk, gaz yada başka bir şey varsa bilemem tabiki