Leyla6327 Var mı bu şekilde memur olan . Sadece üniversite mezunuyum ihracat uzmanı olarak çalışıyorum ingilizce konuşuyorum .ama sıkıldım artık özel sektörden
queenx Leyla6327 Kamu personeli seçme sınavı adı üstünde. Sınavsız nasıl olunsun? Ancak işçi olunur. Taşeron gibi
Psikologanne00 Leyla6327 maalesef yok. Belediyede çalışıyorum herkes wow gözüyle bakıyor ama işçiyiz yani bi boka yaramıyor . Kpss veya torpil olmadan memur olamıyoruz
asrinhatasi Leyla6327 sözleşmeli olarak alıyorlar yani sözleşmen bitince güle güle diyebilirler. Ama bazen kurumlar kadroya geçiriyorlar. Onda da kpss puanı almanız gerekli diye biliyorum. Bilen biri daha güzel açıklayabilir
Leyla6327 Psikologanne00 valla ben belediyeye de razıyım saat 6 da çıkmıyorsunuzdur en azından haftasonuda çalışmıyorsunuz ve resmi tatil varsa o da güzel yani
Leyla6327 asrinhatasi çok zor ya vallahi bıktım özel sektörden kızım var o olmasa kesinlikle sınava hazırlanırken ama çok ilgi istiyor 2 yaşında:((
Psikologanne00 Leyla6327 ona da şükür tabi ki. Çalışma saati iyi bir tek😀 özelde çalışıp daha fazla olan hakkım olan parayı almayı tercih ederim. Etmem de yakın