7 ay 21 günlük kızım geçen hafta hastalandı enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandık sonra diş patlattı aynı anda iki tane. Hastalığı düzelmiş ama ek gıda reddi yapıyor 3 gündür hiç kabul etmiyor ve dişinden rahatsız gibi hala meme istiyor sürekli gece sürekli uyanıyor çıldırmak üzereyim. Diş patladıktan sonra geçmesi gerekmiyo mu sıkıntılarının?