Arkadaşlar merhaba. Kızım onbir buçuk aylık. Normalde iştahlı, hareketli bir bebektir. Fakat bu iki gündür ağzına bir lokma sürmüyor nerdeyse çok huzursuz ve tüm vücudu soğuk iken başı ve yüzü aşırı ateşli yanıyor resmen. Ne yapmalıyım ? Başına bu tarz bir şey gelen var mı?