Bebeğim sadece anne sütü alıyor yedşklerime de dikkat ediyorum sadece sarılığı yüksek hugün böyle kakası o kadar kötü koktu ki tüm gün yaltıpı her kaka kokuyor böyle gaz gibi ibi koku ya da kötü kokulu gaz gibi neden böyle acaba normal mi ya da kalasının koköası annesütü alan bebeğin kakası kokmaz derler bilenler yardımcı olabilir mi