brlss aşkım çok yaşadık tam bitti dedik yine geldi 😂4 ayımız bitti düşün. 2.5 da çok rahatlamıştık bir haftadır aynı döngüye girdik. Biogia kullandık iyi gelmedi metsil ve zinco bizde çok işe yaradı. Birde ben çok fazla hoşaf içiyordum . Üstüne günde iki kere kimyon içiyordum iyi geliyordu . Yine aynı şeyleri yapmaya tahammül kalmadı bıraktım artık