Merhaba hanımlar..Annem, torunlarına bakan birkaç arkadasinin devletten bakım parası aldığını söyledi. İnternetten başvuru yapılıyormuş falan demiş arkadaşları ama ben araştırdım pek bir bilgi bulamadım nette. Böyle bir şeyi yapan var mı aranızda ? Varsa bilgilendirme yapar mısınız rica etsem?