Zlhbrc Benim bebeğim 3 ay 22 günlük 4 saate 1 besliyorum 120 cc veriyorum bitince aglıyor emzik veriyorum susuyor ve normale dönüyor yani Bi o kadar daha versem içer gibi çünkü anlamıyor suan ama biz ar mama kullanıyoruz reflüsü oldugu için
Melis1706 Miskokulum222 benim kizimda sogdugunda evet istahli bir bebekti ama o zamanlar 90-120 cc iciyordu artik aciktiklarinda bellinediyorlar siz saate takilmayin
kdrcnbln Miskokulum222 bebeğim suan bir aylık 80 cc su koyuyorum mama ile 90 cc oluyor 2 2 buçuk saat ara ile meme mama olarak ilerliyoruz..
Buseespi kdrcnbln yanlış yapıyorsunuz 90 su koyup 3 ölçek mama koymanız lazım haxımsızlık ve gaz yapar
Hayaladenmom Miskokulum222 ben hic böyle hesaplamadim ya 3 ayllikken ben her mizmizlandiginda genellikle acikinca mizmizlaniyordu 90 cc yapiyordum eger doymazsa agliyordu zaten bi 90 daha sonra hep artarak gitti suan 8 aylik olcak yine her mizmizlandiginda 120-150 iciyor saat araligi tutmuyorum ama tahmini 2-3 saatte bi
Annisko1 Miskokulum222 benimki 2 ay 10 günlük 3 saatte bir 110 cc içiyor bazen az bazen tam içiyor. Ben de bir şey soracaktım aslında. Bebeğiniz yiyip yattığında bazen 4-5 saat uyanmıyorsa uyandırıp yediriyor musunuz yoksa kendi uyanıp ağladığı zaman ml veriyorsunuz? Benimki bazen akşamlar öyle uyuyor 5 saat uyandırmıyorum doğru mu yapıyorum acaba?
Miskokulum222 Annisko1 uyandırmıyorum o acıktıgında zaten kendi uyanıp belli ediyor doktorumuz uyurken uyandırmayın demişti uyurken büyüyormuş minikler 🥰