Alerjikrinit Baybars02 yani bilmiyorum ama benim açılmam hiç olmadı suyum gelmedi sancı sıklığım fazla olmasına rağmen su olmasa da hemen sezaryene aldılar
Sonqulklnc Baybars02 vala sabahtan sancik vardi 14.30 da hastaneye gittim 6 cm acilmam varmis suyumu kendileri patlattilar 16.30 da dogurdum bebegimi. Hic durmadim ne evde ne hastane de yurudum oturdum kalktim surekli.
minikailem01 Baybars02 benimde suyum geceden gelmişti sıfır sanci hiç acılma yoktu sabaha kadar serum taktilar sabah sezeryana girdim
Mervvve Baybars02 benim suyumla birlikte ağrım başladı 40 dakika da açılma olmuş hastaneye gittiğimde açılmam tamdı