Kızlar selam arkadasimin gece suyu gelmis. Hastaneye gitmişler ama açılması yokmuş 1,5 cm geceden beri suni sancı veriyolar hala açılma yok yeterince. Su geldikten sonra ne zaman doğum başlar ? Yani bebek için sorun olur mu sezeryana almiyorlar hala. Ben sezeryan olduğum için su gelmesi suni sancı falan yaşamadım bilenler aydınlatabilir mi ?