önce can sonra canan. somaliye aylık 2.5 milyon dolar mı ne bağış yapacaklarmış şimdi de. deprem yaraları mı sarıldı? emekliler huzur içinde evlerinde mş oturuyor? sma lı bebekler ücretsiz tedavi mi oldu? hayırdır ne bu rahatlık kendi halkın perperişan halde gıdım gıdım kuruş hesabı yapıyor. gerçi bu halk her şeyi hak ediyor yemin ederim bi fırsat çıksa da yürüsem gitsem şuradan ailemle. yoruldum. o yüzden boykot yapanlara teşekkürler indirimli finish aldım. bunu filistin düşmanı olduğum için yapmadım, canıma artık tak ettiği için aldım.