Benim bebeğim de 4 ay 22 günlük çok kısa gündüz uykuları ama bişey okumuştum 20. Dakikada desteklersen uyku 2. Döngüye girer diye ise yarıyor gibi 50 dkya kadar uzadı 2 gündür uykuları ☺️ gece de çok az uyuyor ne bileyim atak falan heralde umarım duzeliriz 😂