Tbmstf Nurumm12 biz bunu aldık çok memnun kaldım temiz ve doğal. Bu markanın bir de çam kozalağı pekmezi var onu da hafif kırgınlık veya boğaz ağrısı hissettiğimiz de her gün 1 kaşık içiyoruz tavsiye ederim
gulhanemm Nurumm12 dün zuhre ana markasının karadut ozunu sipariş verdim baya öneriliyor denemedim fakat tavsiye eden cok
hunilimomy Tbmstf Forumlarda üyeler arasında yapılan link ve program paylaşımında, bilgisayarınızda oluşabilecek problemlerden kullanıcılar sorumludur. Yaşanabilecek her türlü olumsuzluğun önüne geçmek için sitemizde LİNK kullanımı kesinlikle yasaktır.
Mom098 gulhanemm Zühre ana fason üretim çıktı. Nerede üretildiği bile belli değil. Etiketi yapıştıran güya Zühre ana markasına sürekli yazdılar en son acıklama yaptı ve açıklama düzgün değildi kimseyi tatmin etmedi. Para sizin paranız bana sadece uyarmak düşer. Kullanmak isterseniz kullanırsınız ama bu marka gerçek değil çok olay oldu.
_YanakReisinAnnesii Gryffindor tadı nasıl acaba yeni aldığınızın? Wefood çok güzeldi onun gibi mi pekmezimsi değil demi tadı ?
Gryffindor _YanakReisinAnnesii Yok yok kesinlikle pekmezimsi değil aynı onun gibi. Ben organik diye bunu tercih ettim bir de gramajı daha büyük. Hastalanmayan çocuk sayfasının sahibi önermişti.
Mom098 Gryffindor ay ben de hep wefood alıyorum geçen o sayfada bu markayı gördüm acaba mı dedim bi denenmeliiii :)
_YanakReisinAnnesii Gryffindor çok sıkı takip ederim o sayfayı ama gözümden kaçmış galiba 😂 og natural aldım denemek için ama pekmezden bi farkı yok içmiyor çocuk. Bunun tadı wefood gibiyse onu deneyeyim hemen. Trendyoldan mı aldınız? Hangi satıcı ?
nekoydunkafana Mom098 yaa bende geçen aldım sulandırıp veriyorum oğluma sevdi die bende çok sevindim çok üzüldüm şu anda 😔
Gryffindor Mom098 Ben de tereddüt ettim çünkü wefood gerçekten çok güzel ama bunu organik diye aldım. Denemekten ne çıkar dedim. Kocaman da şişesi var daha ekomomik.
dryglgl Tbmstf köyceğiz de bi ara olaylı olan bi marka birisi analize yollamıştı beyan ettiği gibi çıkmamıştı diye hatırlıyorum yaklaşık 1 sene olmuştur bu olay olalı bir bakın yine de içiniz rahat etsin