KrasavcikMalcik Kbrrmz kullanmaktan kastın ne bilmiyorum ama ben emzirmeye başladığımdan beri saçlarım çok güzel uzadı
Alparslannesi Kbrrmz Allahım keşke sütüm şu kadar olsa da sürebilir miyim diye araştırsam kız benim sütüm anca çocuğa yetiyor 😂Allah daha çok versin inşallah gözüm yokta :)
Kbrrmz tomvejerry 🤣🤣🤣🤣🤣 Böyle diplere spreyle sıksam beklese sonra yikasam 🤣 yada buz halinde cilde sürsem. 🤣
Kbrrmz KrasavcikMalcik ay benimde emzirmede hep döküldü. Spreyle sıksam diplere iyi gelir mi. Herşeye iyi geliyor diyolar 🤣
Kbrrmz Alparslannesi beninde normal sütüm. Mastit yuzundeb Günde 1 kez sagıyorum dolaba koyuyorum. Onlarda birikti. Atmaya kıyamıyorum . Belki kullanan vardır dedim 😅😅