Merhaba anneler, bir haftalık bir bebeğim var. Bebeğimi emziriyorum ve emerken uyuyor. Doyduğunda gazını çıkartıyorum ama gazını çıkarırken uyanıyor geri uyumuyor tekrardan emmek istiyor. Tekrar Emziriyorum Süt çok gelmiş oluyor rahatsız oluyor. Gazını çıkarmadan yatırayım uykusu bölünmesin diyorum bu seferde huzursuz oluyor. Ağlıyor kusuyor. Bu problemi yaşayıpta çözümü olan var mı