Matildanil 1 yaşında oğlum her istediğinde emziriyorum.Gece zaten her kalktığında emiyor,emmeden geri uyumuyor..2-3 kez kalkıyor gece..Sabah uyanınca da emiyor..Sonra kahvaltı yaptırıyorum.Uykusu gelince pacama yapışıyor anlıyorum emmek istiyor..Amaç sadece karın doyurmak değil. Kokumuzu istedikleri için de belki bu kadar sık emiyorlardir belki