Zahideee0742 bende de durum ayni sekilde ilerlemisti. Bebeginin kilo alimi azdi. Kafama cok takiyordum. Mama vermeye baslayinca kafam rahatladi ve inanin sütüm o noktada arttı. Simdi hala gunde 3 kere falan mama veriyorum, sutumu de sagiyorum iciriyorum. Dis cikardigi icin az emiyor diye desteleklemekte fayda goruyorum zaten. Saglihi uerinde olsun yeter, gerekirse verin mama, hicbir sey olmaz, rahat olun :)