Zahideee0742 benimki gece uykusuna yatmadan çok uzun süre emiyor. 4 te ve 8 de kalkıyor emmeye.
Süt tamamen psikolojik bir şey onu söyleyebilirim. Kendine sürekli olumlama yap. Aslında 600 gr kilo alımı olarak iyi ama önceki aylara bakmak lazım. Şüpheye düştüğün her an sütün azalır. E bebekte süt arttırıcı kurabiye, malt, içecek, bar lar vs var. Onların bence etkisi çok büyük. Sonrasında uyku ve dinlenmek gerçekten çok önemli. Bir de beslenmenize çok dikkat edin.