Bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın. farklı bir yönü gelişiyordur. Benim bebeğim 7ay 20 günlükken bababa dedede demeye başladı hiç ses bile çıkarmazdı ama 6 aylıktan beri emekleme çabasında sürekli bi yere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor ama görümcemin kızı 5 aylık falan babıldamaya başladı 8 aylıkken teyzesine bakıp teyze diye sesleniyordu resmen o da 11 aylık emekledi her bebek farklı kendinize dert etmeyin. Konuşması için çok çok erken zaten bebeklerden çok şey bekliyoruz🤷🏻♀️