Arkadaşlar merhaba benim kızım doğduğunda ön fontonel (bıngıldak) küçüktü yani kapanması na az kalmıştı, şimdi 4 ayligiz ve 5 kuruştan daha küçük kapandı gibi bişey,ilerde ne ile karsilacaz bilmiyorum şimdilik gelişim ve hareketler normal diyo doktor yemesi dışında, başına böyle bir şey gelen varmı, sorun yaşayan veya sorun yaşamayan,anneler sizden bilgi bekliyorum...4 aydır çok tedirginim ne olacak diye...### ****