Milanbebek Kızlar bebeğim 2. Ayında. Ben üç aşıyı birden olmasını istedim fakat verem aşısı elinde olmadığı için diğer ikisini geçen hafta bacaktan yaptı. Bu hafta da koldan sadece VEREM aşısı yapacak.
Gldekpnci Milanbebek bugün 3 tane birden oldu ayrı ayrı olmadı ama ateş yapan zaten verem aşısı calpol şurup veriyolar ateşi çıktığında verıyosun
Drn8823 Milanbebek bende verem aşısını 1 hafta sonra yaptırdım, ateşi çıkmadı. Bildiğim kadarıyla en ağır menenjit aşısıymış o ateş yapabiliyormuş
Milanbebek Bu şekilde benim gibi sadece verem aşısı yaptıran oldu mu? Olduysa sonrasında ateşi çıkıyor mu?
Alyaammm Milanbebek ben de böyle yaptırdım. 2. Ay aşıları daha kötü yaptı. Verem aşısı da hiçbir problem yaşamadık.
irva Drn8823 Ağır aşı o evet ama yine bebekten bebeğe değişir.Mesela oğlumun ne devlet aşılarında ne de özel aşılarda hiç ateşi ağrısı bile olmadı.