Kızlar selam Roborock Q7 max kullanıyorum 3 ay oldu alalı ama son bir haftadır parkeden geçerken dikkat ettim ıslık sesi mi desem minik minik bip sesi gibi bir ses çıkarıyor, Anlayamadım bu durumu . Çok özenerek kullanıyorum temizliğini hep dikkatli yaparım . Bu durumu duyan taşıyan var mı ? Lütfen bilen duyan dönsün takıldı kafama