Rabis_42 Konyalı kızçelerim 1 yaş çekimi yaptıran güzel bir yer arıyorum gidip memnun kaldığınız bir yer var mı ? Cm fotomedyaya bakındım biraz giden oldu mu hiç ?
Nurcuks11 Rabis_42 1ozge3k görüştük çekimleri hoşuma gitti ama hemüz daha çekim yaptırmadım bende beklemedeyim
Elifadaannesi Rabis_42 konyabebekfotografçısı baya güzel çekiyor kuzenim ona çektirdi bizde onu düşünüyoruz yada 1özge3k mi ne biey vardı zishu önermişti Konyalı bi fenomen oda güzel gibi
Nurcuks11 Elifadaannesi yeni doğan ekimimi ona yaptırdım çokta memnundum irem hanımdan bahsediyorsunuz sanırım fakat şuan çekim almıyor bir süre dahada almayacak o yüzden bende arayışa girdim ve 1ozge2k çekimlerini beğendim zişanda ona yaptırdı çekimini fiyat olarakta çok uçuk değil