Merhaba arkadaşlar. Arkadaşlar, kızıma tadıma başladık. Yoğurta başladık ilk gününde bir şey olmadı ama ikinci gün yüzünde benekler çıkmaya başladı. Ama vücudunda yok. Yüzünde ki benekler de öyle çok yok belirli yerinde nokta nokta. Dün akşam olmaya başladı. Sabah kalktığımda ise balkonumu ve mutfağımı küçük sinekler basmış. Akşam var mıydı hatırlamıyorum. Bu sinekler mi ısırdı alerji mi oldu anlayamadım. Alerji olduğunu nasıl anlarım?