1905burkiyy gerçekten benim uyutma şeklimi görseniz keşke ayakta sallasan derdiniz bazen yarım saat kucakta sallıyordum. Belki inanmazsınız ama sadece ona fırsat verdim sabırlı oldum ve denedim daha tam oturmasa da iki haftadır hiç kucağımda uyutmadım. Emzik tutuyor çok şükür saati gelince karnını doyuruyorum emziğini verip iyyice öpüp koklayıp sakinleştirip yatağına koyup pış pış sesi açıyorum yanına oturuyorum ağlar givi olursa ninni söylüyorum şşşşşşş yapıyorum patpat yapıyorum sağa dönüyor sola dönüyor emziğini çıkarıyor tekrar takıyor rahat olduğu pozisyonu bulup yavaşça uykuya dalıyor ama 4. Ayın bitmesini bekleyin kesinlikle sabır