emilia ya şimdi elbise kapalı olunca sadece tesettürlü olanlar giyebilir kanısına variyo bazı kişiler ama bu yanlış, kapalı bir elbiseyi tesettürlü olmayan bayanlarda giyebilir bu gayet normal bişey bak giydiğim elbisenin resmini koyuyorum
saçlarımı da arkadan topuz yaptırdım makyajımı da kendim elbiseme göre yaptım kendi resmim yok kimseye çektirmek aklıma gelmedi telaşla olsaydı onu koyucaktim