Uykusuz-annee Kızlar bugün 2nci ay aşısı olduk. Oğlum memede ağlıyor emiyor tekrar ağlıyor neden acaba ? Asi olalı 5 saat oldu
Papatyya Uykusuz-annee acaba aşı yeri mi şişti oda belki huzursuz yapıyor bizimde sağ bacak şişti kolonya pamuk basıyorum
Gldekpnci Uykusuz-annee aşı yerlerı acıyodur büyük ihtimalle doktoru bize calpol verdi sağlık ocağındaki hemşirede ateşi çıkmasa bile huzursuz olduğunu görürsen ilaç verebilirsin dedi
Uykusuz-annee Gldekpnci benim ki verme dedi ateşi çıkmadığı sürece bilemedim yatarken emzirmeye geçtim ağlaması kesildi
Papatyya Gldekpnci yanlış anlamayın uyurken kontrol edin bizde 2 gün önce olduk uyuttum saatlerce uyudu bitkin düştü uyurken ateşi 38e yükselmişti ondan dolayı saatlerce uyumuş dikkat edin❤️
Uykusuz-annee Gldekpnci ben verdim şimdi oğlum kolik çünkü devamlı mizirdiyor canı acıyor biseyden belli emmedi doğru düzgün ağlamaktan verdim artık 😢