Keslin_3 biz bunu yeni yaşadık 13 aylık oğlum, çok uykusu olsa da yastıktan atıyordu kendini. Sonra yerde pişpişleyerek uyutmaya başladım, biraz uzun sürüyor ama ağlamasız sızlamasız. zamanla alışacağını ve sürenin kısalacağını düşünüyorum. Bebeklerim işaretlerini almak lazım, siz de farklı yollarla uyutmayı deneyebilirsiniz 👍🏻