15,5 aylık kızım 1 haftadır kendi etrafında dönüyor arada. Birkaç gündür de parmak ucuna yükselip alçalıyor. Parmak ucunda Yürümüyor. 10,5 aylıktan beri bağımsız yürür. Dün de ilk defa arka odadan çorabını getir kızım dedim. Biraz gitti karanlık olduğunu fark etti. Yanıma geldi elimi tuttu beni götürdü. O an anne gel demedi. Kelime hazinesi çok geniş değil. Anne baba mama meme alo biy(bir) ah(al) diyor. Normalde işaret parmağını aktif olarak kullanır. Masanın üstünden ekmek, su, pilav istediğinde. Adına genellikle döner. Hayvan seslerini çok uzun zamandır yaptırmaya çalışıyorum sadece ov ov diyor son zamanlarda. Yabancıları ilk başta yadırgıyor sonradan alışıyor. Son zamanlarda doktor kontrolleri çığlık çığlığa geçmeye başladı :) sitenin bahçesinden abileri ablalarıyla kedi seviyor. Elleriyle pisi pisi yapıp kedi çağırıyor. Onlara alıştığı için yadırgamıyor. Taklitte sorun yok bıktım bıktım dediğimde yaka silkiyor ☺️ alkış, bay bay, öpücük davranışını ve sesini çok güzel yapıyor. Ama ilk başta saydığım 3 şey dönme, parmak ucuna yükselme ve 1 kere olsa da elimi tutup arka odaya götürmesi…. Bunlarla ilgili endişelenmeli miyim sizce?