Dolores Pialvi bestlak daha etkili bence ama uzun vadede b12 eksikliği de varsa solgar daha sonra başlanmalı.
-Sare32- Pialvi ben bestlak kullandım üç kere aldım en son aldığımın değişikti su gibiydi ne rengi ne etkisi vardı ve zam da gelmişti bidaha almadım ve çabuk bitiyor bestlak en son aldığımda keşke solgar alsaydım dedim
dilay06 Pialvi ikisini de kullandım bestlak da solgarı da çok etlili ama solgarı da düzenli kullanırsan günde 3 kez 2 tane etkili
Bcglcn Pialvi ben doğumdan beri solgar kullanıyorum düzenli olarak günde 6 tablet. Sabah öğle akşam 2şer olarak. Çok memnunum ya sütü artırıyor bende gayet
annemioldumben_ İkisini de kullandım bestlak başta iyi gibi geliyor ama sonra etkisi geçiyor bence. Solgar 2. Kutum gayet memnunum solgardan devam edeceğim. Ama hiçbiri foşur foşur da süt yapmadı bende😅
Deletedmom_79 Pialvi bestlak kullanmadım ama Solgar tavsiye ederim. Uzun süreçte hafıza ve yorgunluğa da iyi geliyor ama bu takviyelerin hangisini alırsan al düzgün bir beslenmeyle desteklemezsen verim alamazsın.