Aysekya Önce aptamil conformil kullandım bizimkine iyi geldi kakasını da düzenledi 2. kutudan sonra maddi nedenlerden dolayı bebelac gold nutrikonfor aldım o da gaz sorunu için tavsiye ederim hem sorunsuz geçiş yaptık hem de aynı şekilde devam ediyor gaz ve kaka sorunu yok. Bebeğim 3 ay 16 günlük 2 haftadır meme artı mama gidiyoruz. Sadece şunu keşfettim özellikleri denk olsa da bizimkini aptamil daha çok doyuruyordu. Geç acıkıyordu onu içince ama bebelac gold daha erken acıktırıyor.