AcemiAnne12345 surekli takip ettiğiniz için belirtiler de çoğalıyor ,bende öyleydim kafayı yicektim artik 2 hareketi varda şüpheli 5 -6olmustu doktora götürdüm bisey yok dedi, takip etmeyi bırakın doğal akışına dedi ve düzeldi sanirim biz odaklandikca daha cok belirtiler çıkıyor. En iyisi doktora gidin bir an önce içiniz rahatlasın