Merhabalar oğlum 1 yaşında bu zamana kadar emziği sadece uyurken kullanıyordu normalde aramaz emiyoda ayağımda sallayarak uyutuyodum (diğer tüm uyku denemelerini yaptım olmuyor)
Benim derdim sıkıntım sorum artık emziği attı kendi kendine istemiyor ve asla ayakta emziksiz sallanmıyor emerek uyumaya başladı ama inanın kolum kopuyo sallamaktan maşallah kilosuda yerinde bazen 1.30 2 saatimi alıyo onu uyutmam masajlar duşlar vs yapsamda işe yaramıyo gündüz 2 uyku yapıyo bazen 1 uyku onlarda sorun yok ama gece beni mahvediyor resmen dalmıyo ve sık sık uyanıyo yatağına zor alıştırdm yanımdan bu seferde ben onun yanına uyuyup kalıyom emzirirken neden bu kadar uyanıyor neden uyumuyor gece uykusuna geçemiyor anlamıyorum atak mı ne sıkıntısı var nereye kadar sürer napmam lazım bi ağrısı sızısı olduğunu sanmıyorum normalde keyifli çünkü şükür rahatsız değil ama artık uykusuzluk gücümü enerjimi aldı çağreyi birinin aklı fikrinde arıyorum ben elimden geleni yaptım çünkü