Kızlar boşanma davası açmıştık anlaşmalı ve anlaştık boşanmaktan vazgeçtik dava İstanbul’da açıldı eşim İstanbul da ben memleketimdeyim geri almak için dilekçe verilmesi gerekiyormuş o İstanbul’da ben burada memleketimde adliyeye gidip versem olur mu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz