Hunilianne Fazla konmasının bir sakıncası yok,içeriği keçiboynuzu unu.Sadece kıvamı yoğun olduğu için biberon deliğinden geçmeyebilir.O yüzden endişe etmeyin miktarı konusunda,yarım ölçek deneyin faydası olmazsa biraz daha arttırırsınız.Biz çok faydasını gördük inşallah size de olur☺️🙏🏻