Minigim38 Deli oluyorum kızlar oyun oynuyoruz birden ağlama krizine giriyor gelip vuruyor ısırıyor. Sürekli agliyor krizlere giriyor normal mi bu ya yerlere atiyor kendini istedigi olmayınca hıçkıra hıçkıra ağlıyor susmuyor
KaynanaYiyen Minigim38 aaaa bu benim kızım. Atak mı acaba ya? Bide diş çıkarıyoruz ona bağlıyorum. Ama uyku sıfır. Sabah altıda uyudu sekizde uyandı. Şimdi bacağımda uyutmaya çalışıyorum bakalım.
Minigim38 KaynanaYiyen hiç bilmiyorum neyden dolayı 2 haftadır böyle kafayı yemiş gibi herseye ağlıyor yerlere atıyor kendini parçalıyor