Deletedmom_123 ilk başlarda antibiyotik geçiriyordu oğlumdada enfeksiyonu ama en son 1,5ayda 4defa tekrar etti. En sonuncu 13.gün antibiyotiğe rağmen kulağım ağrıyo diye ağlıyodu benim oğlum artık fayda etmiyodu en ağır antibiyotik bile sıvı hiç kurumaz oldu ameliyatta çözümü bulduk. O kadar rahatladı ki. Bizde iki kulak da tüp takıldı ve geniz eti alındı. Ama tekrar diyorum eğer antibiyotik sonrası geçseydi enfeksiyon yaptırmazdım ameliyatı. Bizde çözüm tek ameliyattı. 1yıl olacak ameliyat olalı 1defa oldu sadece ameliyattan bu zamana kadar ve o kadar çabuk düzeldi ki. Umarım geçer sizde de çünkü çocuklara çok zor oluyor. Yıpratıcı bir süreç çok iyi anlıyorum sizi🌹