bbmbbm benimki de 48 günlük ben gece emziriyorum yatırıyorum. Sabaha kadar uyanırsa emziriyorum uyanmazsa emzirmek icin uyandırmıyorum. Zaten neredeyse 2 aylık olacaklar sarılık olma ihtimalleri oldukça dusuk. O yüzden ben ne gece ne de gündüz emzirmek icin uyandırmıyorum. Uyku da cok önemli çünkü. Uyku düzeninin temelini atmaya başladım. Yani geceyle gündüzün farkını anlatmaya çalışıyorum yani. Gündüzleri emzirirken konuşuyorum oksuyorum müzik dinletiyorum kitap okuyorum vs. Ama gece hic konuşmuyorum cok az aydınlıkta bi gece lambam var onu da koridorda kullanıyorum. Duzen tabiiki de yok daha ama en azından temel atmaya çalışıyorum sende basla bence 😉