SSN061221 Hanımlar eşim komando ve meslek çok çok zor olduğundan mesleği bitmek üzere çıkacak , oto yıkama açmayı düşünüyor . Sizce mantıklı mı , iyi para kazanır mı
bear20 SSN061221 halı koltuk yıkama falan mantıklı geldi bana ..eğer ben sizin yerinizde olsaydım bütün paramı çelik hakiki takı dükkanı açardım …
NmalkoC SSN061221 biz eskiden detaylı oto yıkama yapıyprduk oda kendi servis araçlarımız olduğu için ilgilenemeyip kapattık fakat bu iş için önce çok yer bağlamanız çok tanıdıgınız olması lazım biz turizm firmalarını tanıdıgımız için bicok kişiyle anlaşma yapmıştık genelde servisler ve lüks araçlar geliyordu ama cocuk olunca kapattık eğer tanıdıklarınız yoksa tutması şans işi
Cedricc SSN061221 bence halı ve koltuk yıkama işi daha cazip . Eğer tanıdık yoksa oto yıkamadan pek iş çıkmaz. Çevreniz genişse iyi getirisi olur elbette.