momysskaan dönme derken kendi etrafında değilmi benimkide öyle çok dönüyor arkamı dönüp bezini alana kadar ayaklarla kafa yer değişiyor bücürüğün ya yavaş yavaşta ağzı aşağıya dönmeye çalışıyor ama daha yapamıyor peki sizinki kafasını kaldırmaya çalışıyormu😀kusura bakmayın sizede çok soru sormuş bulunuyorumda işte acaba bebeğim normalmi diye sormak istiyorum birilerine sizinkide yakın olunca baya iyi oldu benim için🤭🥰🌸