2boymommy bence bebek görmeye geliyorlarsa bi beklenti olmaması lazım. Bir kahve yapın yanınada bir kurabiye tamam.zaten beklenmez lohusalı insandan hizmet.hatta alın bi pastaneden tatlı olsun bitsin.sizin dinlenmeye ihtiyacınız var🌸ben kurabiye yapıp buzluğa atmıştım gelenede kahveyle onu ikram etmiştim