Merhabaa oğlumun doğum gününe çok az kaldı geçen sene aile içinde kutladık ama bu sene daha sosyal ve arkadaşlarla oynuyor çok şükür. Hem parktan hemde aile içinden 4-8yas arası arkadaşları var onları davet etmek istiyorum hem birlikte yesinler hem oynasnlar diye. Çocuklara özel hemde o sırada gelecek anneelre özel ne gibi ikramliklar hazırlayabilirim acaba? Birgun önceden hazirlayabilecegim şeyler olursa çok iyi olur