Kızlar emziren anneler 2 yıla kadar regl olmasa da sorun yok normal diyor doktorlar bunu biliyorum ama benim 40 ım çıktıktan sonra hemen başladı oluyorum yani bu da normal mi ki, ben de sadece emziriyorum, araştırıyorum hep emzirirken geç olmasından bahsediyor hiç benim durumdan bahsetmemiş var mı benim gibi olan?