prnsannesi_ bu belirtiler bağırsak felci için olabilecek birşey değil. Her bebek farklıdır. Çocuğunuzun yapısı üşengeç ve ustelemeyen bir bebektir. Benim kızım şuan 8 aylık ve ilk 24 saat kaka yapmaması bir belirtidir sonradan çıkan bir olay değildir. Lütfen yarın başka doktora götürün ilaç yapıldığını ve tekrar yapmamalarını ki bebeğiniz zaten ilacı dışarı atacaktır çünkü günlük kaka yapan bir bebek diyorsunuz. Telaş yapmayin. Herkesin başına geliyor