heyymomm Merhaba arkadaşlar oğlum 3 ay sonra 3 yaşında olacak. Artık evde çok fazla yetemiyorum yaşıtlarıyla daha fazla vakit geçirmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bezi bıraktı ve konuşması da çok güzel. Çevremdeki herkes 4 yaşında verdiği için kimseden öneri de alamıyorum. İlk etapta yarım gün mü vermek gerekir? Tam günü yapabilir mi bu kadar küçük çocuk bilemedim.
Gizemnaz_ heyymomm 3 yaş ilk etapda yarım gün gitmelidir tam gün ağır gelebilir şuan ona kreşde gördüğüm kadarıyla 3 yaşlar hala ağlıyorlar anneee diye bu sebple yarım gönderin alıştırma yapın
Marianne heyymomm 3 yaş 7 aylıkken verdim. Tam gün olarak. Çok seviyor. Gelişiminde baya etkiledi. Tavsiye ederim.
heyymomm Gizemnaz_ zaten başlarsa dönemin yarısında başlamış olacak şubatta, böyle yarım dönem yarım gün gitse sonrakş dönem belki tam gün gidebilir
heyymomm Marianne teşekkür ederim, çalışıyor musunuz? Eğer öyleyse yetişebildiniz mi nasıldı saatleri
Marianne heyymomm çalışıyorum. Ekstra bakıcımız var. Akşam iki farklı servis saati var, biri 16.00 diğeri 17.30, bizimki 16.00 servisine biniyor. 17.00 da bakıcı karşılıyor, biz gelince evine gidiyor. Seneye 17.30 servisine vermeyi düşünüyorum.