Güzel anneler danışmak istediğim bir konu var, bebeğim 3 buçuk aylık ve ögle uykularimizi koyun koyuna yapıyoruz bu durum yeni baslamadi ama yatağa yatirinca uyansın istemiyorum nasıl başarabilirim cunku ne yemek yiyebiliyorjn ne şu icebiliyorum hiçbir şey yapamıyorum ve bu durum beni zora sokuyor