Merhaba, biz de yaklaşık 1 ay önce falan olduk. Çok şükür kızarıklık harici bir şikayet yaşamadık. Hatta yediği bir şeye alerji geliştirdiğini düşünüp gittik doktora. Doktor ateşi sordu, olmadı dedik. Geceleri yatmadan calpol verin ağrısı oluyordur çünkü dedi. Krem vs hiçbir şey vermedi çünkü bu hastalığa sebep olan bir virüs olduğu için tedavisi yok kendi kendine geçer bir haftada dedi.