Merhaba sevgili anneler. Benim 2.5 aylık bir bebeğim var. Sağ mememi bi süre almadı. Ben de sağıyordum. Ama yeterince sağamamışım sanırım sağ mememde bi anda bi sertlik oluştu. Sıcak soğuk kompres sonrası sağdım olmadı lahana sardım olmadı, sıcak duş altında masaj yaptım olmadı. Tabi bu süreçte oradaki sertlik apseye dönüşmüş. Dün doktor ilk olarak ameliyatla boşaltmayı önerdi ben kabul etmedim. Enjektörle boşalttı biraz ama hepsi boşaldı mı bilmiyorum kontrole çağırdı ve antibiyotik yazdı. Böyle bi durum yaşayan var mıdır aranızda? Tedavi süreciniz nasıl ilerledi? Cevaplarsanız çok sevinirim