Yesimblt Bebeğim 4 aylıktan beri sırtüstü yatarken yüzüstü dönüyor ama sonra sıkılıp mızırdanıyor ve sürekli dönüyor şuan 5,5 aylık ne zaman yuvarlanır merak ediyorum çünkü o mızırdandıkça sürekli geri çevirmem gerekiyor 🤦🏻♀️😂
Mjora7 Yesimblt ya benim bebeğim de böyle. 6 ay 20 günlük, yüzüstüne dönünce ııııııh diye sinirlenip ağlıyor. Şimdi oturmaya başladı, yüzüstü düşünce hala aynı 🥲 emeklemeye başlayınca geçecek sanırım 😅
Ecemce Mjora7 bizimde öyleydi bende hiç zorlamadim 7. Aydan sonra kendi yüzüstü durmaya başladı. Sonra bir baktik hafiften emeklemeye başladı sekiz buçuk aylıkken bütün evi geziyordu emekleyerek şimdi onuncu aydayiz koltuğa tutunup kalkıyor yavaştan adım atmaya başladı tutunurken bir yere yakında yürümeye başlar umarım. Yani hiçbir şeye zorlamayın ve üzülmeyin sağlık sorunu olmadığı sürece er yada geç emeklerler sonrasinda da yürürler. Onlara bırakın ne yapmak istiyorlarsa yapsınlar.🙂🙂