Smyrnaasimrani 9 aydan küçük bebeklere kizamiktan korumak için herhangi bir şey yapılıyor mu bilginiz var mı
Smyrnaasimrani Kayraaaa hemşire olan bir arkadaş var o 9. Ayda aşıların yapılması saçma o zaman daha küçük bebekler ne oluyor onlar için de bir uygulama olması lazım filan dedi de kafamı karıştırdı. Küçük bebeğim var korkuyorum ben de kizamiktan
Kayraaaa Smyrnaasimrani nerede oturuyorsun 😄muğla fethiye diye post açmıştım beğenmişsin de onun için sordum
Smyrnaasimrani Kayraaaa postunu şimdi gördüm ve nasıl oraya girip begendihimi bilmiyorum 🤭😅 Ankara'da oturuyorum